چرا قبول نداری که دوستت دارم؟
 
درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 48649
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




 

چرا قبول نداری که دوستت دارم؟

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو، یک عمر

فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو، همین یک لحظه باقی است و شاید

همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم.

ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن تا هر یک ساعت یک بار به هم

میرسیدیم . . . !

 

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل

باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود

عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس

که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم.

 


براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از

ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک

کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس.

 

کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم

شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم

کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم

یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

 

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ، ویرانه نه آن است که فرهاد فروریخت ،

ویرانه دل ماست که با هر نگه تو ، صدبار بناگشت و دگر بار فروریخت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:17 ::  نويسنده : Hadis